Rytmisk Legestue

En gang om ugen er Adventskirken vært ved en rytmisk legestue. Her kan børnene lege i trygge rammer med forældrene ved deres side, og forældrene kan tale sammen over en kop kaffe.

Som en del af legestuen, er der rytmik i kirkerummet opdelt efter alder:

kl. 9.45 - 10.15: 11 mdr. - 3 år kl. 10.15 - 10.45: 7 - 10 mdr. Kl. 10.45 - 11.15: 1 - 6 mdr.

Vores musikpædagog, Susanne Wittrup Andersen, leder rytmikken i kirkerummet, hvor sang, dans og bevægelse kombineres. Holdene er eftertragtede, og forskning viser, at rytmikken styrker kommunikationen mellem barn og forælder. Der er ingen tilmelding til legestuen.

Hvornår:
Torsdag fra klokken 9.30 til 11.30 Pris:
10 kr. for børn og 15 kr. for voksne pr. gang. Du kan betale med kontanter eller betale med MobilePay.Spørgsmål
Kontakt kirkekoordinator Liselotte Østegaard Nilsson på tlf.: 29 25 68 31 eller mail: lisni@km.dk. lisni@km.dk
Hvis du vil opdateres på legestuen, så tilmeld dig nyhedsbrevet for børnefamilier og/eller meld dig ind i Rytmisk Legestues facebookgruppe.

Kalender for børn og unge